Google Search Console vysílá upozornění o velkém hodnocení či poklesu provozu

Google posílá nový typ upozornění z Google Search Console.
 
Google nyní vysílá upozornění a zprávy z Google Search COnsole, když detekuje „podstatný pokles“ v kliknutí na vaší webové stránce přímo z nástroje Google Search COtrole, v porovnání s daty z minulých týdnů. Google se prakticky dívá na týdenní data v hlášení o Výkonu a pokud jsou data nějak podstatně mimo a skáče to tam, Google může poslat upozornění ověřenému majiteli v Google Search COnsole a upozornit jej na změny.
 
Upozornění samotné. Vance Moore III sdílel snímek obrazovky upozornění na Twitteru, napsáno je tam: „Search Console analyzovala vaše hlášení o výkonu a zjistila, že vaše stránka zaznamenala podstatný pokles v kliknutí v minulém týdnu v porovnání s týdny minulými. Tento pokles je pravděpodobně způsoben poklesem kliknutí pro požadavek na vyhledávání „X“.“
 
Jak to funguje. Vypadá to, že Google bude porovnávat kliknutí na vaší stránce a také kliknutí na požadavky, jak to je ostatně zaznamenáno v Google Search Console a vašich hlášeních o výkonu. Pokud uvidí obrovské fluktuace, Google se může rozhodnout, že pošle upozornění na tyto fluktuace všem, kteří mají ověřené vlastnictví pro danou stránku v Google Search COnsole. V případě výše můžete vidět, že Google uviděl čtyřiceti osmi procentní pokles v týdenních kliknutích z Google Vyhledávání na webovou stránku a tedy rozhodl se poslat emailové upozornění.
 
Proč byste vůbec viděli pokles v kliknutí. Nejočividnějším důvodem pro to, že byste mohli vidět nějaké výrazné poklesy v kliknutích nebo dojmech, může být ten, že vaše webová stránka, která se hodnotila na určité pozici v Google Vyhledávání, již nesetrvává na tom daném hodnocení. Nebo možná to byla nějaká zpráva či změna ve specifických zpravodajských vyhledáváních, která v minulých týdnech způsobila nárůst, a nyní už tento trend přestal. Tento trend relevantní ke zprávám není něco, s čím můžete něco udělat. Ale pokud kleslo vaše hodnocení, možná je to nějaký technický problém se stránkou, který zapříčinil daný pokles hodnocení. To je určitě ten pravý čas na to, abyste spustili nějaký ten audit, abyste mohli tento problém odstranit.
 
Proč na tom záleží? Někteří majitelé stránek se vůbec nedívají na jejich analytiku či Search Console hlášení o výkonu tak často, jak by měli. Tyto upozornění mohou těmto majitelům stránek pomoci realizovat změny ve výkonu jejich stránky v Google Vyhledávání dříve než později. Může jim to pomoct najít problém a zaměřit se na něj, ještě předtím, než může tento problém nějak podstatněji ovlivnit jejich byznys.

Ohodnoťte příspěvek